نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

شاهکاری به نام نیکان

اولین سیزده بدر نیکان!

1392/1/29 14:36
نویسنده : مامان لیلا
350 بازدید
اشتراک گذاری

سیزده بدر امسال رفتیم همون جایی که پارسال رفته بودیم. برای من خیلی خاطره انگیز بود آخه پارسال بعد از برگشتن از اونجا به خاطر پیاده روی طولانی که کرده بودم بلافاصله راهی بیمارستان شدم و صبح فرداش نیکان گلم به دنیا اومد.

نیکان طبق معمول همش می خواست بره دور بر آتیش یا اینکه توی خاکا بازی کنه ؛ کار من از اول تا آخر این بود که مواظب باشم نسوزه یا چیزی از زمین بر نداره بخوره. به هر حال سیزده بدر خوبی بود به نیکان که خیلی خوش گذشت .

نیکان داره سعی می کنه علف گره بزنه:چشمک

نیکان

 

 

سیزده بدر

 

بقیه در ادامه مطلب

نیکان بغل بابا یاسر:

سیزده بدر

 

سیزده بدر

سیزده بدر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

دوست
23 اردیبهشت 92 10:26
نيكان جان شماخيلي دوست داشتني وزيبايي ميبوسمت عزيزمhttp://www.niniweblog.com/images/smilies/smile_thum/12.gif


بهارک مامان آردا
28 اردیبهشت 92 16:58
وای چه عکسهای خوشگلی

ببخشید خیلی وقته سرنزدم بهتون
با اجازه لینکتون میکنم تا همیشه یادم باشه بیام


مرسی بهارک جان