نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

شاهکاری به نام نیکان

تعطیلات نوروزی

1392/1/24 14:09
نویسنده : مامان لیلا
237 بازدید
اشتراک گذاری

امسال اولین نوروز نیکان بود و من توی تمام مهمونی ها و عید دیدنی ها یاد سال قبل می افتادم که هر لحظه منتظر تولدش بودم .

ما نوروز معمولا مسافرت نمی ریم تعطیلات رو با خانواده و دوستان به مهمونی و گردش های یه روزه توی طبیعت می گذرونیم  امسال هم  یه روز رفتیم دلیجان قرار بود بریم سد ولی گفتن که سد آب نداره ما هم چند ساعتی رو توی یه پارک جنگلی گذروندیم ؛ آتیش کردیم و چایی خوردیم . این نیکانه که توی هوای خوب بهاری دراز کشیده و استراحت می کنه!!!:

نیکان

 

حدود 9 فروردین هم  یه دو روزی رفتیم کرج خونه دوست بابا. نیکان تا تونست شیطونی کرد هیچ چیز خونه از دستش در امان نبود فکر کنم اگه چند روز دیگه می موندیم همه چیز خونه رو داغون کرده بود.

این نیکانه وسط یه باغ اطراف کرج. کلی از بازی بین برگا کیف کرده بود چند تا دوست هم برای خودش پیدا کرده بود که باهاش بازی می کردن:

نیکان

 

نیکان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

پرپرواز
24 فروردین 92 14:52
سلام مامان نیکان جان
امیدوارم کوچولو ی زیباتون همیشه سالم باشه .وب زیبایی دارید .من یک وبلاگ زدم با موضوع تربیت دینی فرزندان.در لیست وبلاگهای منتخب هم باعنوان پرپرواز قرار داره .خوشحال میشم سری بزنید ،نظر بدید و اگه خوشتون اومد لینگش کنید. یا علی


مامان پینار
25 فروردین 92 14:23
عیدت مبارک عزیزم. معلومه تو طبیعت حسابی خوش میگذرونی هااااااا


بهارک مامان آردا
28 اردیبهشت 92 17:00
الهی موش بخوردت!
این عکسه که نشسته رو برگهای زرد و یه شمشیر (فکر کنم) دراز کرده خیلی باحاله