نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

شاهکاری به نام نیکان

سفر به شمال

1392/7/15 17:52
نویسنده : مامان لیلا
528 بازدید
اشتراک گذاری

حدود یه ماه پیش رفتیم مسافرت اول شمال و بعد هم مشهد و من تازه فرصت کردم عکسهای سفر نیکان رو بذارم.

توی این سفر ما با خانواده عمو و عمه و خاله فرزانه همسفر بودیم که بعد از شمال عمو و عمه از ما جدا شدن و برگشتن خونه ما و خاله فرزانه راهی مشهد شدیم.

سفر امسال نسبت به پارسال خیلی بهتر بود. نیکان می تونست بازی کنه و از گردش توی محیط لذت ببره از طرفی هم وابستگیش به مامان کمتر شده بود بادیگران هم ارتباط برقرار می کرد و باهاشون بازی می کرد . مامان هم فرصتی برای تفریح و لذت بردن از سفر نصیبش می شدنیشخند

از اونجایی که نیکان عشق آتیش بازیه بزرگترین تفریحش توی این سفر درست کردن آتیش کنار ساحل بود. هر جا یه تیکه چوب پیدا می کرد می برد میداد به شوهر خاله و می خواست که براش آتیش درست کنه.(شوهر خاله تنها کسی بود که در این زمینه به حرف نیکان گوش میداد و حوصله آتیش بازیهاش رو داشت.چشمک)

 و اما عکسها:

 

نیکان در راه ساحل

نیکان

 

 چقدر منو صدا می کنید هی عکس می گیرید دیگه برنمی گردم می خوام برم ساحل دیرم شده!!

نیکان

 

نیکان و پسرعمو رادان دارن نقاشی خاله رو  روی ماسه ها رو تماشا می کنن

نیکان

 

بقیه در ادامه مطلب

نیکان جلوی دوربین ژست گرفته تا مامان ازش عکس بگیره

نیکان

نیکان

 

نیکان میان ماسه های ساحل

نیکان

 

آهای من یه تیکه چوب پیدا کردم کسی میاد آتیش بازی؟؟

نیکان

 

ببینم می شه یه جوری عمو رو راضی کنم بیاد برای من آتیش درست کنه؟!

نیکان

 

نیکان در حال صاف کردن ماسه ها برای خلق یه اثر هنریعینک

نیکان

نیکان و پسر خاله مجتبی

نیکان

 

باز هم کشف یه تیکه کوچیک چوب از زیر ماسه ها

نیکان

 

بدن رو حال می کنین ورزشکارم دیگه!!

نیکان

 

نیکان و بابا در حال اسب سواری در جنگل های سی سنگان

نیکان

 

نیکان و همبازی همیشگیش رادان (به چوب تو دست نیکان توجه می کنید!!)

نیکان

 

دستام کثیف شد یه ذره آب اینجا پیدا می شه دستامو بشورم؟!

نیکان

 

و باز هم ماسه بازی

نیکان

 

نیکان با همون چند تا دندون کوچولو در حال خوردن بلال

نیکان

 

به شرطی میام آب بازی که چوبم رو هم با خودم بیارم!

نیکان

 

 

اینم یه غروب بسیار زیبا از ساحل قشنگ خزر

نیکان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله سهیل
14 مهر 92 20:24
موشه شیطون خاله رسیدن به خیر!!!!
همیشه شاد و شنگول باشی...

مرسی خاله

ماجون
14 فروردین 93 21:24
تولدت مبارک
مامان لیلا
پاسخ
مرسی