نیکاننیکان، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 15 روز سن داره

شاهکاری به نام نیکان

تولدت مبارک عشق کوچولوی من!

1392/7/15 19:35
نویسنده : مامان لیلا
3,862 بازدید
اشتراک گذاری

یک سال پیش بود که نیکان گلم به دنیا اومد و  به من اجازه داد تا حس قشنگ مادر بودن رو تجربه کنم. توی این یک سال روزها و شبهای سخت و البته زیبایی رو پشت سر گذاشتم که هر لحظه ش برام یه خاطره قشنگ داشت. الان دیگه  نیکان نوزادی  رو پشت سر گذاشته و به یه کودک نوپا تبدیل شده که روز به روز شیرین تر و شیطون تر می شه؛ کارای جدید یاد می گیره؛ تک تک رفتارای دیگران رو تقلید می کنه و هر روز یه رفتار تازه از خودش نشون می ده.  از این به بعد نگهداری و تربیتش سخت تر و مسئولیت ما در قبالش سنگین تر می شه.

نیکان عزیزم از خدا به خاطر وجود نازنینت ممنونم و دنیایی شاد و زیبا برات آرزو می کنم. تولدت مبارک

 


بیش از یک ماه از تولد نیکانم می گذره و من تازه امروز می خوام عکسهای تولدش رو توی وبلاگش بذارم.

روز 14 فروردین برای نیکان یک ساله تولد گرفتیم . یه مهمونی خانوادگی با حضور خانواده های مامان و بابای نیکان و خاله ها و دایی های مشترک.

شب خوبی بود نیکان خیلی سرحال بود از اول تا آخر تولد کلی دست زد و رقصید و حال کرد. کلی هم از همه کادو گرفت.

 

و اما عکسهای تولد:

نیکان قبل از شروع رسمی تولد:

تولد

 

بچه ها دارن  تولدت مبارک می خونن و نیکان کلی هیجان زده شده:

 تولد

 

نیکان محو دف زدن دایی:

تولد

 

 

نیکان دیگه خوابش گرفته ولی همچنان پر انرژی ادامه می ده:

تولد

 

 

بقیه عکس ها در ادامه مطلب

و اما کیک:

این کیک ماجرای بسیار داره. کلی وقت و انرژی گذاشتم  یه مدل کیک شبیه این عکس پیدا کردم دادم شیرینی فروشی گفتم این کیک رو می خوام ولی به جای رنگ صورتی قرمز باشه به جای عروسک هم یه توپ فوتبال بذارید که کیکمون پسرونه بشه.  وقتی آوردن از عصبانیت داشتم منفجر می شدم. انگار هیچی از حرفام نفهمیده بودعصبانی

کیک

 

بعد بابای نیکان سعی کرد یه جوری اصلاحش کنه یکی از توپهای نیکان رو جایگزین عروسک کردنیشخند تهش شد این:ناراحت

تولد

 

 

واما کادوها:

این کادوی مامان و بابا:

کادو

 

اینها هم لطف بقیه مهمونا:

کادو

 

کادو

 

کادو

 

اینم نیکان آخر شب بعد از رفتن مهمونا داره با موتوری که کادو گرفته سر وکله می زنه:

کادو

 

البته مادر بزرگ؛ دایی محمد؛ خاله سهیلا و عمو عقیل کادوی  نقدی دادن که عکسش موجود نیست!چشمک

 

اینم چندتا عکس دیگه از نیکان:

کادو

 

کادو

 

تولد

تولد

تولد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (3)

انا (مامان انیسا)
5 خرداد 92 15:34
تولدت مبارک کوچولوی دوست داشتنی
عکساش خیلی خوشگل بود لیلا جون


مرسی آنا جون ما همچنان در انتظار رونمایی وبلاگ انیسا جون هستیم.

مامان پینار
6 خرداد 92 13:40
تولدت مبارک نیکان جان.


مرسی عزیزم
مامان پینار
15 خرداد 92 9:50
راستی شما تهرانید؟


نه عزیزم کاشانم